Service en onderhoud

Team Service houdt professionele beveiligingsinstallaties in optimale conditie. Uitgangspunten zijn:

  • Kwaliteit
  • Snelheid
  • Lage kosten
  • Tijdsbesparing
  • Beperking van overlast
  • Proactiviteit

Team Service is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar. 

Bereikbaar via (0297) 230 160

Via dit nummer is de service-afdeling van Automatic Signal 24 uur per dag, 7 dagen per week, ook tijdens feestdagen te bereiken. Omdat storingen nu eenmaal wel eens voorkomen en zich niet altijd houden aan kantooruren. Uw systeem is zo snel mogelijk weer up and running.

Onderhoud en advies

Automatic Signal biedt diverse onderhoudscontracten. Van een basisvariant tot zeer uitgebreide modules. Ook als uw installatie niet is geleverd door Automatic Signal, kunt u een onderhoudscontract afsluiten. We overleggen graag met u welke vorm het beste bij uw situatie past.

Automatic Signal voert service en onderhoud uit aan systemen die we zelf hebben geïnstalleerd en ook aan systemen die door derden zijn aangelegd.

Remote beheer

Door de systemen zo veel mogelijk op afstand ('remote') te beheren, voorkomen we dat uw bedrijfsvoering wordt verstoord, verhogen we de uptime van de systemen en minimaliseren we het aantal storingen en bezoeken op locatie. Dit bespaart u tijd en geld.

In optimale conditie door data-analyse

Door het periodiek analyseren van uit de installatie afkomstige data en op basis van preventief onderhoud en onze eigen ervaring, is het mogelijk om een betrouwbare voorspelling te doen wanneer eventuele vervanging van onderdelen gewenst is. Zo worden storingen voorkomen en blijft de installatie in optimale conditie.

Duidelijke rapportages

Op basis van maatwerk rapportages over de performance van uw beveiligingsinstallatie(s), adviseren we u proactief over eventueel te nemen maatregelen. Inclusief een financiële onderbouwing en planning, zodat u weet waar u aan toe bent.

Vragen over de installatie?

Werkt er 'iets' niet? Vragen over uw installatie? De Remote Supportdesk beantwoordt uw vragen telefonisch en biedt eventueel hulp op afstand door een remote verbinding met uw installatie te maken.

  • Onderhoud-storingsopvolging-en-ondersteuning-via-remote-verbinding
  • Team-Service--Onderhoud
  • Voorbereiden-voor-het-werken-bij-een-klant-op-locatie